Kas yra neurorinkodara? Ar gali jos technologija pasitarnauti žmonių gerovei?

VU Filosofijos fakultetas

Turbūt daugeliui teko girdėti apie duomenų tyrybą (data mining), įvairius psichologine metodika grįstus algoritmus, kuriuos naudoja Google, Facebook ir kitos pasaulinės korporacijos, kad išsiaiškintų iš žmonių veiklos internete pėdsakų, ką, kaip ir kodėl jie pirks, vartos bei už kokius politikus balsuos ateinančiuose rinkimuose?

Tačiau ar žinote, kad kadaise NASA poreikiams sukurta akių sekimo technologija, vis tobulinami veido išraiškų atpažinimo algoritmai, biosignalų registravimo įranga taipogi tapo veiksmingu įrankiu, leidžiančiu geriau numatyti vartotojų pasirinkimus?

Net jei ir žinote, kviečiame gyvai išbandyti šias technologijas ir dar daugiau sužinoti ne tik apie jų pritaikymą neurorinkodaroje, bet ir žmogaus gerovės bei raidos tyrimuose.

Įvertinkite ir parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Universiteto gatvė 9
Vilnius 01122 Vilniaus apskr. LT
Atidaryti žemėlapyje
Rugsėjo 29 d.
17:00 - 21:00